انتشارات لوح سبز

+نشر آثار با تیراژ دلخواه + قیمت مناسب | با ما سبز بمانید

انتشارات لوح سبز

+نشر آثار با تیراژ دلخواه + قیمت مناسب | با ما سبز بمانید

انتشارات لوح سبز
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کتاب رؤیای شیطان چاپ شد

سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۰۷ ب.ظ

کتاب رؤیای شیطان نوشته استاد حجت الاسلام و المسلمین علی قهرمانی توسط انتشارات لوح سبز چاپ شد.

 در بخشی از پیشگفتار کتاب می خوانیم:

در هر دوره‌ای عده‌ای بوده‌اند که در برابر پرچم هدایت پیام‌آوران الهی، پرچم گمراهی و جهالت برداشته و دعوت‌کننده به‌سوی شیطان بوده‌اند. پس از شکلگیری جوامع دینی، جریانهای انحرافی فعال شدند و مسیر جامعه را به بیراهه کشاندند. الههها و خدایان دروغین ساختند، آئینها و آموزههای خرافی برای پرستش آنها ارائه کرده و به‌جای دین حقیقی به مردم معرفی کردند.

ظهور دین خاتم، هویت و هستی جریان‌های انحرافی را به چالشی بی‌سابقه کشاند. سردمداران این ادیان تحریف‌شده این مسئله را برنتافتند و به مقابله با دین روشنگر اسلام پرداختند؛ بهترین راهکار انشقاق در دین و جدایی مردم از امام جامعه بود... .

با آغاز دوره جدید پس از مدرنیته برای اولین بار بود که جوامع بشری این‌همه احساس نیاز به‌سوی معنویت و ارتباط گرفتن با چیزی که فرای ماده باشد را داشت. اگر شیاطین جن و انس فکری برای رفع عطش معنویت بشر نمی‌کردند، انسان‌های تشنه راه آب حیات معنوی خویش را می‌یافتند.

این بهترین فرصت برای سرسپردگان به طاغوت بود تا میزان بندگی و ارادت خویش را به ابلیس نشان دهند. به شکلی عجیب و با حمایت‌های بی‌دریغ سردمداران ایالات‌متحده جنبش‌های پلید و شیطانی رشد کردند و هر جا را که نگاه می‌کردی جمعی را می‌دیدی که خود را به شیطان منسوب و از این انتساب باافتخار صحبت می‌کردند.

یکی از این افراد که بیشترین تأثیر را بر افکار سایر شیطان‌صفتان معاصر داشت فردی به نام آنتوان لاوی است. وی یهودی زاده‌ای است که راهی جدید برای گمراهی نسل معاصر بشر می‌یابد و خود را جانشین آلیستر کرولی و بنیان‌گذار کلیسای شیطان معرفی می‌کند.

آموزه‌ها و شعارهای شیطانی وی که به گمان برخی آموزه‌های جدیدی است، ریشه در جریان کهن تحریف حقیقت دارد. بازکاوی تاریخ ادیان آسمانی سابق که امروز پوسته‌ای از آن‌ها باقیمانده کمک شایانی به فهم ریشه باورهای انحرافی امروز خواهد کرد. در این نوشتار تلاش شده تا ریشه‌های انحرافی که شاگردان شیطان در کتاب‌های پیشین کاشتند تا لاوی در این عصر برداشت کند به زبانی ساده بیان شود.

این کتاب تلاشی است برای بررسی برخی ریشه‌های انحرافی که شیطان در دل امت‌های پیشین کاشت تا در آینده از آن‌ها استفاده کند. امید است این اندک‌مایه شناخت کافی از شیوه‌های شیطانی در تحریف حقایق گردد.

این کتاب در143 صفحه و در قطع وزیری وبا قیمت 18000 تومان چاپ شده است. برای خرید کتاب با انتشارات لوح سبز تماس بگیرید.
شماره تماس:
09192655866

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی